Pages

Wednesday, 19 February 2014

When picture says it all #16




Warning Shots:

6 comments:

  1. pernah terbaca, x elok kalau buat khat "merupa" dalam bntuk bnda hidup seperti orang, haiwan dsb.. kalau bermotifkan tumbuh-tumbuhan x pe.. wallahu a'lam..
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yalah... dah baca. Tak digalakkan buat khat merupa manusia ataupun membentuk khat yang tidak dapat dibaca. Terima kasih sebab bagitahu.

      Delete
  2. Khat macam ni banyak diorang gantung kat surau-surau kampung tahun 80'an dan 90'an dulu. Sekarang ni dah jarang nak nampak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah nampak khat ini dulu, sb tu cari balik. Dah jumpa tp rupanya, buat mcm ni x digalakkan.

      Delete
  3. Kalimah Syahadatain.

    P/S: Membalas Blogwalking.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Hoist to 'em

Blogged.my Blog Directory & Search engine

how many be 'ere?

sum o' spies

Networkblogs Buckos