Pages

.

Thursday 19 December 2013

Rezeki tanpa disangka


Alhamdulillah... Nda sangka menang >>GA<<

Sebenarnya benda ni aku nda expect pun.

Aku join >> GA anjuran HH << ni untuk suka-suka ja la. Iya lah, saja untuk menambah entri bila ketandusan idea. Lagipun GA yang sangat simple dan tidak membebankan.

Terkejut juga. Sebenarnya aku nda tau pun aku jadi salah seorang peserta yang bertuah. Itupun dapat dari komen seorang blogger ni.



Wallahi. Orang lain tau awal dari aku sendiri. Patut aku kena rajin mengupdate diri tentang GA yang aku join ni ~Pengajaran~

Apalagi, kelam kabut aku check >> page HH << mo tengok betul atau nda. 

Aku tersenarai sebagai salah satu peserta yang join GA yang beliau anjurkan.


No.81 is my number. 

Then semak aa dekat fanpage pula sebab HH announced senarai pemenang dekat fanpage dia.


Terkejut paru-paru aku tengok. Tu.. tu... yang ke dua tu.. Hadiah Tunai RM 30 - 81. Masya Allah... betulka tu? Begagar jantungku.

Memang pada mulanya aku nda percaya. Yalah, benda2 begini, peluang adalah 1%. Memang macam mimpi. So, aku tidur la menanti hari esok.

Then semalam, dapat pula mesej dari HH.

Terima kasih banyak banyak HH.

Mudah2an murah rezeki HH.


P/S : Aku cuma suka join GA yang mudah2. Kalau banyak klik/like sana-sini, sorry, it turned me off. No offense. I am just that kind of person. But, if I feel like I want to join, then I do it without having to argue with my brain&heart.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sum o' spies