Pages

.

Tuesday 15 October 2013

Koleksi : Guitar picks


Ni barang, kalau aku nampak di kedai, mesti jantung mau terkeluar. Suka sangat tengok corak, bentuk dia. Padahal sama jak, err.. mungkin ada yang beza la. Tapi function sama bah -_- ~sekarang nda suda kumpul. cukup2lah~

Nasib baik aku masih waras... kalau ndak, habis semua fulu$ aku tabur beli barang2 macam nih... Bukan pakai semua pun. Pakai satu dua keping jak, tu pun bukan selalu ~lagi selesa pakai jari~


Naa~ ni dia! satu hilanglah. Pick yang pertama kali aku beli masa sama-sama beli gitar.  

Memanglah aku minat kumpul benda2 ni, tapi ndaklah sampai kesarungan. Masih dapat kawal nafsu lagi.

Dalam banyak-banyak tu, aku cuma minat beberapa keping ja.
yang ni, sebab selesa bila dipegang.

dengan yang ni, tapi ikut mood.

Yang lain-lain tu, pakai juga tapi sekarang nda sudah. Tinggal disimpan-simpan dan ditengok-tengok.
 Pick yang pertama sekali aku beli tu hilang ntah ke mana sudah. Malas mau cari. Give up! Lagipun, ia cumalah pick yang biasa saja. Besar dan lembut & nda best pun dipakai.


Kemudian, aku beli capo ~membazir lagi~, tapi jarang pakai kecuali dalam kes-kes tertentu ~macam taik~




Then mereka semua ditabur begitu sahaja and live happily ever after ~ok! I'm lost of words already~

P/S : After this, mungkin mo buat satu entri pasal koleksi majalah & komik aku pula. hahahaha 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

sum o' spies